Powered By Blogger

Tuesday, December 13, 2011

13.12.11

Sebenarnya, ada signifikannya tarikh itu pada aku. Bukan bulannya, tapi nombor 13 tu. Itu dulu, 13hb April 2011. Aku ingat lagi text message berbunyi, "We should break up now." I can feel my world are back to dark ages. Dah la tu Alip, cerita lama. 

Aku ingat tarikh tu bukan sebab aku tak boleh terima kenyataan, tapi bermaksud aku berjaya mencapai sesuatu yang aku anggap sebagai 'demokrasi tulen'! Bebas dari belenggu!

Dan hari ini no 13 itu bukan aku benci lagi dah. Maksud aku, tarikh 13 haribulan Disember tu. Cantik tarikh tu, 13.12.11. Cun!

Sebenarnya aku ada crush di Twitter. Entah gila apa, aku tiba tiba boleh ter-crush dengan dia. Dan di saat ini aku sedang DM dengan dia, my #TwitterCrush. I call her Miss S. 


You made my day Miss S!


*DM - Direct Message

No comments:

Post a Comment